ای کاش...خدا کاری کند!

ღ♥ღ!~چه حس خوبیه داشتنت~!ღ♥ღ

ღ♥ღمخاطب من، دنیای من استღ♥ღ

ای کاش...خدا کاری کند!

برای چشم هایت

برای من، برای درد هایم

برای ما، برای بهم رسیدنمان

ای کاش خدا کاری کند...

                 

حرف دل: ممنونم که هستی عشقم...

به داشتنت افتخار میکنم...ممنونم که آرومم کردی...

علی من، تو بهترینی...عاشقتم

و از ته دل میبوسمت مهربون ترین مرد دنیا

زندگیم...علی جونم



نظرات شما عزیزان:

شبــــــــــــنم ♥ღஜܓܨ
ساعت18:19---15 تير 1392
بازگشتی در کار نیست…

یک بار که برود برای همیشه رفته است…

حتی اگر برگردد ..

دیگر او نیست…!


خانوم گل.سمیرا
ساعت16:14---15 تير 1392


✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ✿وبلاگ سمیرا ✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ✿
♫♪♥❀جیگیلی میگلیا.بروبچ باحال❀♥♫♪
ڪـافـﮧ...
مـَشـروب...
شـعـر...
سـیگـار...
هرزگـی...
بـُغـض...
ضـَجــﮧ...
شـَب گـریـﮧ...
دعـا...
خــُـــدا...
لـعنتـی تـو بـا چـﮧ چیـزی فـرامـوش مـی شـوی؟
میسی تانگلی جون ک سر زدی.لینکوندمت.دوس داشتی بلینک دوس نداشتی هم فدا سرت


غزاله
ساعت11:48---15 تير 1392
وبلاگ خوشملی داری عزیزم.ممنونم ک سر زدی بهم.لینکت کردم

Melika
ساعت2:17---15 تير 1392
Linket kardam misi az vebe khobet memorial love

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 14 تير 1392برچسب:, ] [ 12:3 ] [ ღ♥ღناتگلیღ♥ღ ] [ ]